NLP-utbildning FlowPartner

Jag går just nu en NLP Practitioner utbildning - då känner jag så här (fritt utifrån "Jag gillar punschen"):
"Jag gillar, jag gillar kurser, jag giller hon som kurs på vingård lagt"
"Jag gillar, jag gillar kurser, jag gillar kurser och dess mat"

VAD HANDLAR NLP OM?
Kraftfulla modeller
Lös upp ditt tankeklister
Kraften i frågor
Det handlar om att nå in
Vad vill Du?
Nuläge - Resultat (Se - Höra - Känna)
Nycklar för framgång
Ledarskap börjar med Dig!


Lotta Bengtsson, på FlowPartner AB, berättar om varför du ska gå en NLP utbildning. Tidpunkter för viktiga partier i klippet där du ska vara extra uppmärksam:
1:16 1:18 1:59 2:11 2:13


Förresten, så gillar jag NLP fantastiskt mycket. Jag gillar att det knyter samman kommunikation och ledarskap utifrån ett individuellt, känslomässigt och humanistiskt perspektiv. Jag gillar att det Förutsätter Framgång. Jag gillar att det handlar om hjärnan. Jag gillar att det innehåller mental träning. Jag gillar att det handlar om autopilotsomprogrammering. Jag gillar att det inte är så lätt. Jag gillar VAKOG. Jag gillar Meta/Milton-modellerna. Well, jag gillar att jag gillar det...

Kopplingen mellan NLP och exformation får dock ligga på is ytterligare ett tag - men den som väntar på något gott, kan alltid åka till Flädie Mat och vingård...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

IT outsourcing som ett äktenskap

Förändring - "Fyrarummaren"

12 livsregler - en summering