Alla är vi säljare - Per Lange

Idag hade jag inga direkta förväntningar på frukostseminariet anordnat av Talarforum på Savoy hotell i Malmö. Per Lange hade jag faktiskt inte hört talas om tidigare och jag hade inte brytt mig om att googla honom innan heller. Men, som vanligt så kan man vara trygg då Talarforum tar hand om en...

Per visade sig vara en riktigt go kille. En NLP-inspirerad "Kay Pollak" liknande entertainer som delar med sig av sin säljvisdom, såsom:
Var autentisk i din kommunikation
Tänk Win-Win
Bli mer av dig själv
Våga vara närvarande
Släpp taget över gamla idéer och föreställningar

Bästa sättet att förstå vad Per levererar är att se ett YouTube klipp jag hittade - från Pers show "The Lange show" som han kört sedan 2009. Återigen lite NLP och Tony Robbins inspirerat och absolut inget fel i det - TVÄRTOM, jag ska banne mig se till att vara med på hans nästa show.

Enjoy:
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

IT outsourcing som ett äktenskap

Förändring - "Fyrarummaren"

12 livsregler - en summering